12 January 2012

Time to update !!



Dah lame kot tak update blog , tak dek idea .. huhuhu .. * tipu ..
ade je sebenar nye , banyak sangat-sangat , p berukband tak dek ,
so , tak boleh laa nak meng"update" .. p kala ade beruk tu pun same gak ..
* lembab !! kalah siput babi !!
bosan laa .. hari-hari aku duk tengok cite je , sampai laa tertido ..
satu lagi story , minggu ni asyik gaduh je ngan buah atie aku je ,
start isnin sampai laa hari ini .. bosan die tak dek ,
tak dek mesej-mesej die yang wat aku ketawe , asyik marah-marah je ..
SUMPAH rindu gelak die sangat-sangat ..
hmm ,
esok ade pembahagian BOUCER BUKU 200 ringgit ,
bapok tak best , ingat kan nak bagi cheque duit , boleh jugak shopping ,
ni kene beli buku je , kala boleh beli novel , memang banyak laa aku beli .. (^.^')
eh , lupe nak kongsi lagi satu story , kawan aku Aniey dah bertunang !! awal gile kan ! p bertuah laa ka Aniey kan dah bertunang , aku tumpang seronok jugak tahu !!
AKU PUN NAK BERTUNANG JUGAK !!
p buah atie aku tak dek duit lagi .. * sedih ..
* baby buu , cepat-cepat kumpul duit , tak sabar nak jadi tunang bi !! i u cayang !!


pss : tengah tunggu mesej dari buah atie !!

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: