18 January 2012

Baucer Buku 1Malaysia !!




Finally , dapat jugak BAUCER BUKU 1MALAYSIA ni .. hahaha ..
orang lain da siap beli n dah abih pun gune baucer tu ..
poli aku baru dapat .. memang lembab poli aku ni ..
perjumpaan dengan DATUK MAZNAH , tangkap gambo laa .. masuk dalam SINAR HARIAN je pun .. bagi hadiah laa .. macam-macam .. * SELOK !!
Sampai lecturer aku sendiri cakap , patut nye tak payah buat perjumpaan segale bagai tu , sebab mende tu HAK kite , BUKAN HADIAH untuk kite .. betol tu !! ee ..
Hari jumaat ni pulak ade buat undian untuk lantik JPP , * bengong buat hari jumaat .. dah tahu ramai orang nak balik , buat jugak hari tu .. ape laa salah buat ari esok je !! senang !! tak de lah orang nak kelam-kabut !!
pastu boleh pulak nak sekat-sekat orang tak bagi balik ..
kala tak mengundi n tak de dapat kupon , tak boleh balik .. * taik die .. ee ..
bengang gile aku .. * sabor je laa ..
duduk poli , tapi peraturan macam sekolah !!

pss : sory da lari dari tajuk asal !! hahaha .. * whatever !!

sudi-sudi laa comment ek!!

2 comments:

Pn. Sheila said...

guna baucer tu elok2 k...

fariwan said...

*Pn. Sheila : ok kak , nie pn da tinggal RM100 lg ..