15 January 2012

Aku percaye kat die !!



PERCAYE dalam hubungan memang penting .. penting sangat-sangat ..
sebab ape kite boleh kekal dalam hubungan ,
sebab percaye satu same lain ade kat diri masing-masing ..
macam aku , aku tak boleh TAK PERCAYE buah atie aku ,
walaupon aku cube untuk kurang kan percaye aku kat buah atie aku ,
tapi tetap tak boleh ,
kite perempuan , mesti ade perasaan takut kala orang yang kite sayang ,
cinte n setie kat die sorang tipu kite ..
sedih kan ..
aku tak kesah kala buah atie aku tu nak buat ape pun ,
janji die tak rosak kan diri die n bagi tahu aku ,
sekurang-kurang nye aku tahu n aku takkan halang .. * insyaAllah laa ..
tapi kala dah buat sesuatu mende tu tak bagi tau aku , memang hangin aku ..
kite percaye die sangat-sangat ,
tapi die tipu kite , buat bukan-bukan belakang kite ..
lelaki tak nak perempuan tipu die , tapi die tipu kite macam mane pulak kan ..
tahu pulak kan sakit hati kala kene tipu ,
tapi kala dah laki tipu perempuan tu , ingat perempuan tak sakit hati ke ??
mulut manis ! cakap macam pijak semut tak mati !
kenape laa ade laki yang suke menipu dalam
dunie ni !! pergi M laa ..
buah atie aku macam mane ek ? selalu tak ek die tipu aku ?
tapi kala die ade tipu aku pun , insyaAllah laa aku maaf kan ..
maybe die ade sebab tak bagitau aku ..
* profit laa dapat awek macam aku kan .. huhuhu ..
tapi SUMPAH aku pun tak nak buah atie aku tipu aku ,
tak nak orang yang aku sayang n BAKAL SUAMI aku tipu aku
* tak leh bla ayat BAKAL SUAMI .. hahaha..


Untuk bi : bi .. ayg tak nak bi tipu ayg tau .. ayg percaye bi gile-gile tau .. ayg leh jadi gile kala bi tipu ayg ! (^^V) ayg tak kesah bi nak buat ape-ape pun .. janji bi tak tipu ayg , tak curang dengan ayg , n pandai jage diri .. kala nak buat ape-ape tolong bagi tau ayg , insyaAllah ayg izinkan ..
ayg cayang bi sangat-sangat ..
cinte bi cangat-cangat ..
percaye kat bi giler-giler ..

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: