29 January 2012

Merah ku !!

Merah tu name ikan sekilau aku , atau name lain orang panggil ikan laga laa ..
nak kate lame pun tak laa kot aku jage die , tapi die da takde sekarang , die da mati .. sedih aku .. tengok-tengok die da terapung da , aku nak die lagi ..
buah atie aku marah cakap nape tak bagi die jage je , kan da mati ..
emm , aku nak merah aku balik ..
wane die cantik cangat , wane merah campur biru .. aku suke ..
mak aku yang beli kan dekat aku .. sebab dah lame kot aku nak ..
tapi sekarang die da tak de .. cian merah ..
nanti kala aku beli yang lain aku nak jage betol-betol ..
tapi merah ni pun aku jage betol-betol jugak .. mungkin da ajal die kot ..
aku nak beli wane yang same macam merah aku ..


* gambar hiasan .. tapi warne die lebih kurang macam nie laa ..


sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: