30 January 2012

Keracunan makanan !!

Hari ni aku keracunan makanan .. ni semua salah nasik lemak malam semalam laa ..
bau cam basi , tapi bile makan macam okey je ..
aku ni ngan perut lapor nye makan laa jugak nasik lemak basi tu ngan Aniey ..
pastu dalam kul5 lebih perut aku meragam n aku ase loye sangat tekak aku ni ..
aku punye laa tahan nak membuang esok je , gile laa kul5 pagi kot perut ni buat hal ..
gile aku nak pergi tandas sorang-sorang ..
nak gerak dak-dak ni kesian pulak , sebab dieorang pun tido kul berape da ..
tapi nasib baik laa mase tu aku webcam ngan buah atie aku ..
n dengan pujuk rayu aku , aku mintak die teman aku bear ..
dengan jasa baik die jugak laa aku dapan bear dengan puas semalam ,
pastu aku siap muntah lagi .. aku on je call aku sampai aku siap ..
* time kasih bi teman ayg .. ni buat sayang lebiiiyyy ni .. >.< ..
pagi tu nak pergi kelas aku muntah lagi , n kat kelas pagi tu pun aku muntah jugak .. sumpah aku memang tak larat sangat-sangat ..
sampai aku terpaksa ponteng kelas macro .. n aku tido dari kul12 sampai kul7 lebih .. sekarang da okey laa sikit dari tadi .. Alhamdulillah laa .. ^^v ..


semalam seronok webcam ngan buah atie aku , nasib baik laa line internet tak buat taik .. sumpah die hensem sangat !! ( bagi aku je laa )

* tanpe pengatahuan die , sempat aku print screen .. huhuhu .. ~ jangan marah bi , ayg ambik gambar bi curi-curi ..




sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: