18 January 2012

Idaman ku !!


Ape laa yang aku idam sangat tu ek .. hahaha.. tapi kan , kala laa aku dapat barang tu .. memang aku laa orang yang paling happy sekali ..
tak dapat bayang happy yang macam mane tu ..
tapi bile laa kan mak ayah aku nak beli mende tu kat aku ..
barape tahun lagi entah aku nak dapat mende tu ..
nak tahu ke mende ape ??


jeng ..
jeng ..
jeng ..

1 ..
2 ..
3 ..
4 ..
5 ..


yehhh .. NIKON DSLR !! cantik nye !!! nak nak nak !! mak ayah nak mende alah ni !!! duit PTPTIPU dah dapat dah , ingat nak beli gune duit tu .. tapi mak aku tak bagi ..
die suh pujuk ayah akui beli kan .. so , kene tunggu je laa kan ..
* memang penantian satu penyiksaan !! huhuhu ..
jeles tengok orang lain pakai , sangkut kat leher laa , posing gini laa , posing gitu laa .. arggghh .. boleh jadi gile aku nak tunggu dapat mende alah ni .. =='

sudi-sudi laa comment ek!!

5 comments:

fyna said...

hehe...mmg best kalau ade..
tapi fyna cuma ada nikon d90 je..



p/s : fyna singgah n follow blog dear..
;)

tiaLAURENN said...

hehe . tia ade . tapi d7000 je . nak pinjam . c:

fariwan said...

fyna : ok laa tu .. ade jugak kan .. tQ fyna ..
tialaurenn : nak nak ! boleh ke ? huhuhu

cik Q said...

nak pinjam :P

fariwan said...

*cik Q : tggu laa sy beli dulu baru leh pinjam .. hahaha