23 February 2012

Sape yang berubah ?? T_T

" kala lambat tolong jangan tepon-tepon"
okey... :')

kala dulu buah atie aku selalu rindu kol aku , kala aku tak kol die sehari die mesti marah-marah aku .. tapi sekarang die suh aku jangan kol-kol die .. sape berubah ? aku ke ??

okey , aku akan cube tak kol-kol die , walau aku tau aku tak leh , tapi aku akan cube demi die .. aku sayang die .. terlalu cinte die ..

hari ni ~ 23 Feb 2012 ~ aku terlalu terase hati ngan die .. selame ni ape die wat aku time n aku maaf kan , tapi hari ni , hati aku sakit sangat-sangat ... terlalu sakit .. tapi aku tetap diam kan , sebab aku tau salah aku , tapi perlu ke die wat aku cam tu ..

 walau macam ane pun , aku akan tetap pertahan kan hubungan aku ni ..
mecintai die bukan laa satu yang sie-sie , tapi ANUGERAH untuk aku ..


pss : ayg tau bi ngah stress , tapi tolong jage perasaan ayg .. T.T

sudi-sudi laa comment ek!!

2 comments:

CpGlobal Intertrade said...

Babe, let's join our contest!!!;)

http://cpglobalintertrade.blogspot.com/2012/02/can-i-select-fan-who-will-win-valuable_20.html

raishah amshaa said...

Ayat terakhir memang takboleh blah. =="