02 February 2012

*1ST G.A. BY NURFERL: SAYA SEORANG PENULIS BEBAS DAN SAYA RASA HEBAT !!*

Contest lagi .. jom-jom ..
ok , tak de ape nak cakap .. nak mule kan da ..



First !
Kenape beria nak berblogging ??
kenape ek ?? aku pun tak tahu .. hahaha .. tampar budak ni kang .. aku bukan beria sangat pun nak berblogging ni , juz tergedik-gedik je .. huhuhu .. dengan berblogging aku dapat share cite-cite aku , luahan hati , dapat pendapat dari orang lain , n paling penting boleh design blog kite ngan kreativiti kite sendiri .. jeles tengok blog orang lain cantik-cantik .. lagi satu dengan ade nye my lappy n berukband lagi senang laa aku nak berblogging ni , tak susah ke orang .. berukband pun mak ayah aku bayar kan .. huhuhu .. * untung laa kan .. ngan berblogging ni macam-macam aku dapat .. aku da pandai edit itu ini sendiri .. * bangge kot .. belajar mende baru dari blog orang lain .. n skang bende baru aku wat .. layan contest .. * aku suke ..

Second !
Rase HEBAT / COOL ke bile berblogging ni ??
eh , of course nyah ! hebat gile kot .. hahaha .. tapi tak laa macam sifu-sifu blog yang berduyun-duyun follower tu .. aku ni pun baru nak berjinak-jinak .. bile tengok entry banyak or panjang je , ha' mule laa rase hebat gile .. lagi satu kala ramai orang like entry kite or comment .. pehh .. hebat tu .. hahaha .. aku harap satu hari nanti aku dapat jadi blogging yang HEBAT !!

sape yang kene !!
sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: