07 February 2012

Sweet Moment !!


Contest ni cam sweet je .. jom laa join ramai-ramai .. 

tenyeh sini !!







My sweet moment mesti laa saat pertama kali aku jumpe buah atie aku tu .. tu laa kenangan yang takkan aku lupe sampai bile-bile .. bile ingat balik mesti nak tergelak .. sweet laa konon .. okey , firstly aku jumpe die kat umah ayah sedare aku mase kenduri kawin akak sedare aku , die tolong-tolong .. buah atie aku ni jugak sebenarnye kawan pada abang sedare aku .. mule-mule tu aku ingat die da ade awek , sebab ade pempuan tu asyik duk kat die n kawan die je .. so aku pun wat tak tahu laa , biar pun dalam ati mase tu nak die usya aku .. huhuhu .. * gatal .. da petang-petang tu aku n sedaremare aku g basuh pinggan * saje nak mengatal , sebab die ade kat situ .. ngah basuh-basuh tetibe baju aku terkene air , pastu die tunjuk baju die suh tukar .. hahaha .. senyum sampai ke telinge aku mase tu .. p aku jual mahal lagi mase tu .. * ngade .. adik sedare aku cakap die minat aku , aku cakap tak mungkin laa sebab die kan da ade awek .. sampai ke malam die tak balik-balik lagi n da tengah malam die baru nak gerak balik , p sebelum balik tu die sempat mintak no aku kat abang sedare aku , n abang sedare aku suh mintak sendiri .. die ngan muke malu , takut datang laa kat aku mintak no .. nasib baik mase tu aku da tak jual mahal da .. hahaha .. * kala jual mahal terlepas pulak kan .. malam tu kiteorang terus msj tau ! n aku ambik peluang tanye sape pempuan tu .. bukan gelojoh , p takut laa kan kala kacau pakwe orang .. die cakap bukan awek die , awek abang sedare aku , die tolong bawak sebab abang sedare aku takut nak bawak balik .. * leh caye ke? esok tu abang sedare aku jumpe aku n terang kan yang pempuan tu memang awek die .. so , aku pun lege laa .. huhuhu .. kiteorang kawan dalam setaun , sebab mase die mintak couple tu aku ade pakwe sebenarnye .. die kecewe kot mase tu , n die cakap kat aku .. " saya akan tunggu awak putus ngan pakwe awak tak kire bape lame pun " so , die tunggu tunggu n tunggu sampai laa setaun .. n lepas aku putus tu aku contact die , nasib baik mase tu die still single lagi .. n die col mintak couple walaupun tergagap-gagap , n aku terus time , sebab da setuan kot die tunggu aku .. HARI RABU BERTARIKH 11 JUNE 2008 aku ngan die jadi kekasih .. n terwujud laa name FARIWAN * gabungan farah n iwan .. n sekarang kiteorang masih bersame , walaupun dalam mase 4taun tu banyak sangat mende yang berlaku , n banyak sangat pergaduhan yang berlaku * tak de laa sampai bertumbuk-tumbuk .. hehehe .. ~ aku harap hubungan aku ngan die akan kekal sampai akhir hayat aku , n aku harap die sabar layan kerenah aku , tak jemu jage , sayang , n cinte aku .. aku sayang die sangat-sangat n nak hidup ngan die ..
MOHD AZWANSHAH BIN ABDUL HADI AWAK LAA PELENGKAP HIDUP SAYA ..
THAT ALL ..


HADIAH
nak ape ek ?? kala nak perfume leh tak .. boleh laa ea .. huhuhu ..
sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: