04 May 2012

Cuti sem !!

Assalammualaikum ..


Yehhh .. finally , berakhir nye sem 3 aku .. sem depan aku da LI ., so , tahun depan laa aku akan jejak kan kaki ke poli Muadzam tu ..

cuti 2bulan je , nak wat lesen ke nak kerje ek ?? kala nak kerje buah atie aku cakap " tak payah " T_T .. die suh duk kedai ayah aku je .. hmm .. mak aku pun cakap tak payah jugak .. " okey !! "

tadi sebelum balik jumpe buah atie aku jap .. jap je .. kesian die , merah - merah mate tahan nangis sebab nanti mesti da payah jumpe , aku pulak takkan tiap minggu nak keluar kan .. balik rumah tadi pun die cakap teresak - esak die nangis lepas die bace " surat cinte " aku .. ♥ _sory sayang_


hari ahad ni janji nak jumpe , harap-harap jadi laa .. dapat jumpe buncit aku !! baru jumpe tadi , tapi sekarang da rindu gile-gile .. 
sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: