17 December 2011

virus !!




Virus !! memang gile ah virus nie ttbe masuk kat blog aku!! bodo pnye virus !!
2 , 3 ari jugak aku tak leh nak view blog aku .. bapak sakit ati nye ..
bile time aku nak view je die kuar Ripway.com , natang ape ntah tu ..
godek punye godek kat google jumpe laa cara-cara nk buang * menatang tu ..
aku ape agi , terus buang , takut jugak die membiak dalam blog aku nie ,
kang beranak pinak plak .. huhuhu ..
so skang nie virus Ripway ape kejadah tu da dihapuskan ..
aku da boleh view blog aku da .. bapak rindu nye kat blog nie ..
mase tak leh nak bukak tu ase nak nangis je ..
yelaa kan , aku da edit-edit , da post-post , tetibe wat gile plak ,
sape tak sedih , sedih .. ase cam da putus ase n nak wat blog baru da ..
p nasib baik laa mr google banyak membantu .. huhuhu ..
thanks mr google , n thanks kat blog lysaa , sb aku jumpe cara nak buang Ripway tu dalam blog die ..


pss : ati banyak eppy sudah buang itu virus !!

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: