23 July 2012

Mase nye ... !!

Yup , mase nye untuk aku update .. 2 bulan da aku biar kan blog aku ni bersawang , berteman kan spider-spider yang da beranak pinak .. hahaha

First story ..
aku da start pratical , minggu ni cukup 3 minggu aku kat LKPP property .. ape yang aku leh cakap " boleh laa .. " kerje tak banyak sangat .. kawan-kawan pun ok je , tapi yang sekepale tu tak de kot .. tapi aku ok je ..

yang best kat sini die dekat ngan Kuantan Parade ( KP ) , memang hari-hari laa aku nak pergi ronde-ronde dalam tu , sampai pekerje dalam KP tu pun da kenal aku .. hahaha * tipu *

Second story ..
kat sini aku nak ucap kan SELAMAT BERPUASE pada semue follower aku * cam ramai sangat yang follow kau .. T_T ~ ah peduli kan ..
dan semue umat islam .. semoga mendapat keberkatan di bulan ini ..

bulan ni leh laa aku turun kan berat badan aku ni .. * boleh ke ? boleh laa !! Walau macam ane pun tetap kene kurus sikit , nanti tak leh nak melaram raye ni ! ^^V

K lah .. nak New Post plak ..

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: