29 November 2011

nothing! =)

Buah atie aku tak jadi pn g jengke, mybe die nk bkak grai air..
harap2 berjaye laa..

Skang ni aku dah cuti sem.,juz 3mggu je.. kejap je kan..
p xpe laa, duk umh pn besa kan badan je.. T_T
Nk kerje ape 3mggu je! buah atie aku 2 pn bkn bg aku krje.,mak ayah aku lg laa... T_T

emmm...
aku rsau laa kt final exam aku.,
entah bape pointer aku dpt sem nie.,
aku paling cuak ngn paper micro..(entah pape kot aku jawap.,ciap aku tertido)
gilerrrrrrr!!!
aku harap dpt ckup2 mkn pn jd laa.,asal kan aku tak repeat paper..
SUMPAH aku tak sanggup!!!

Abih je final lepas aku demam!
Tahun ni, ni laa first time aku demam, teruk plak 2.,demam panas gilerrr..
mulut aku abih pecah2, tekak aku bengang, alsher, gusi aku smue bengang2..
semalam g cek nasib baik aku xkne demam denggi...juz demam panas biase je..
mybe ni laa ksakitan dari dose2 aku..
mok aku ckp " kala skit xbaik marah2,maki2..kne time ape yg DIE bg kat kite,2 dr dose2 kite"
hmmmm...
aku bnyak sgt dosa kat mok ayh aku..
MOK AYOH ampun kan dosa2 pa ek.. doakan pa cpat sembuh.. n berjaye dlm final ni..
pa cyg MOK AYOH.,maaf skmo skit kan ati,wat mrah n risau kan MOK AYOH..
pa syg cgt2 kat MOK AYOH!!! i love u!!!


pss: RINDU buah atie!

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: