23 October 2011

Taman Teruntum!!!

Da lame gile aku x g taman teruntum.. 
p baru ni aku g ngan adik (driver), iena (kmere girl), aku n buah atie aku (peneman aku)..hahaha..
bnde petame aku nmpak kat situ bruang hitam(bebear)(spupu adik)..hahaha..*die cakap sendiri..
pastu kteorg tgok lembu, kucing hutan, monyet, memerang, ayam, n cam-cam lg laa..
pastu ade menatang paling bising kat situ,p aku xtau ape name menatang tu..
*sumpah memang bising menatang tu.,die spesis monyet,jubo merah aku ase..
ni laa menatang 2!!
'
'
'

pastu tgok ular..
mase tgok ular tu bulu rome buah atie aku tegak giler..hahaha..muke pucat..kelakar!!!
 cian die.,die takut sgt ngn ular..
 pastu aku g bawak die kat ular paling beso..*jahat aku kan..hahaha..*cian die..
 die tu takut-takut,p nak tgok jgak..ngokngek bi!!!hahaha..
 p ari tu mmg seronok laa kite org bejalan..seronok sgt..
 thanks kat adik bawak kteorg g jalan..*lain kali bawak lagi ea..

kenangan kat t.teruntum!!
cayang bi!! muahhh!

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: