04 September 2011

"malang tak berbau!!"

bace entry ni pun da leh agak knape kan..
ha...
ni laa nk sharing2 ckit..
p, gambo xdek laa..aku xsmpat nk ambik ngn mmbe aku,sb tgah tkezut agi..huhuhu
aku excident tau!!!!
p nsib baek ah xjd pape kat aku n dak2 dlm kete..leh lagi laa aku bbloging!!hahaha
fuhhh..kire slamat laa ek..(panjang agi umor aku)
p kete truk laa..ape x nye,langgar 2kete skali gus..
(dasyatkan)
gile ar.,ni first time pngalaman aku excident..xpnah agi hayat aku..
debo 2 xyah ckp laa..smpai kete berasap!
cian kan aku..
jari kelingking aku bengkak ckit,mybe mse aku tkedepan 2 kot..
p aku xbg tau mak ayah aku pn..aku bg tau buah atie aku je..
eh2.,ttbe mak aku tpon..

mak: tgan awok cm ane,ok ke?balik kan truk mnyak,urut2 ckit..
aku: xdek mnde,ok je.,ckit je..xdek mnde laa..sape bg tau ni?iwan ke?
mak: (senyap)..awok balik nnt tarik2 ckit jari awok 2..pape hal bg tau..

ee.,geram tol aku.. td mak aku tpon ckp ayah aku ngajuk sb tgn sakit xbg tau die,bg tau iwan(buah atie aku laa) dulu..
aku bukan mnde,aku malas nk rsau kan mak ayah aku je..
ayah aku da ah jenis kalut g2..kang xpsai2 aku nangis..huhuhu..(dalam atie ade taman bunge)

pss: poli xdek air!!!arghhhhh..(xdek kene mngene)huhuhu..

sudi-sudi laa comment ek!!

No comments: